Με την υπερειδική στο ΣΕΑ Σείριος έπεσε το βράδυ του Σαββάτου (7/9) η αυλαία του δεύτερου σκέλους του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024.
Η ΕΚΟ Super Special Stage, συνολικού μήκους 1.97 χιλιομέτρων, διέτρεξε τον περιβάλλοντα χώρο του σταθμού, καθώς και τμήμα του αυτοκινητοδρόμου στο ρεύμα από Λαμία προς Αθήνα.
Το εγχείρημα πρωτοποριακό, καθώς ανάλογο της φετινής υπερειδικής δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA.
Τα αυτοκίνητα πρόσφεραν πλούσιο θέαμα στους περίπου 15.000 θεατές που βρέθηκαν στην περιοχή της Μαλακάσας για να απολαύσουν τους κορυφαίους οδηγούς στον κόσμο.
Tαχύτερος στην υπερειδική ήταν ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai, o οποίος παρέμεινε και στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Βέλγος οδηγός εφόσον τερματίσει την Κυριακή (8/9), εξασφαλίζει 18 βαθμούς, σύμφωνα με το νέο τρόπο βαθμολόγησης.
Στη δεύτερη θέση της γενικής, 54.9 δευτερόλεπτα πίσω, συναντάμε τον Ισπανό Ντάνι Σόρντο επίσης της Ηyundai. Tην πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota.
Στην κατηγορία WRC2 συνεχίζει να προηγείται ο Φινλανδός Σάμι Παγιάρι με Toyota, που βρίσκεται και στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.
Πρώτος Έλληνας και 14ος γενικής είναι ο Παναγιώτης Ρουστέμης με Skoda.
Εκτός από την υπερειδική το δεύτερο σκέλος περιελάμβανε τις ειδικές «Ρεγκίνι», «Θήβα», «Λουτράκι» και την επαναλαμβανόμενη «Άγιοι Θεόδωροι».
Ο Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota μετά τα προβλήματα στο τελείωμα της πρώτης μέρας ανέκαμψε, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις 3 από τις 5 ειδικές.
Ο Ότ Τάνακ της Hyundai είχε στο Ρεγκίνι δύο κλαταρίσματα, κι έπειτα ο Ντάνι Σόρντο στους Αγ. Θεοδώρους έχασε σχεδόν 45 δευτερόλεπτα εξαιτίας αργού κλαταρίσματος.
Ο Ουαλός Έλφιν Έβανς της Τοyota τούμπαρε στην 11η ειδική και χρειάστηκε τη βοήθεια των θεατών για να συνεχίσει, ωστόσο εγκατέλειψε στη συνέχεια.