Στις κατηγορίες Sporting και Legends που θα έχουν επίκεντρο την Ιτέα (9-10/11) τα αυτοκίνητα θα τρέξουν στους χωματόδρομους της Βοιωτίας και της Φωκίδας!
Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις (Historic Acropolis Rally), αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες.
Ο αγώνας, που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές τριήμερο, Παρασκευή 8, Σάββατο 9 και Κυριακή 10 Νοεμβρίου, θα αποτελέσει και φέτος τον 9ο και τελευταίο γύρο του θεσμού!
Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων με αυξημένο συντελεστή ενώ, όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες “Sporting” και “Regularity”, θα διεξαχθεί και αγώνας “Legends”, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές!
Η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης την Παρασκευή, 8/11, με τις εικόνες από την τελετή να αποτελούν την καλύτερη διαφήμιση για τη χώρα μας παγκοσμίως!
Στη συνέχεια, τα πληρώματα θα κληθούν να αγωνιστούν σε 12 Ειδικές Διαδρομές που θα απαρτίζουν τον φετινό αγώνα και έπειτα από περίπου 165 αγωνιστικά χιλιόμετρα και 500 χιλιόμετρα απλών διαδρομών, θα τερματίσουν στο λιμάνι της Ιτέας, νωρίς το απόγευμα της Κυριακής, 10/11.
Οι απονομές θα πραγματοποιηθούν στους Δελφούς, μια πόλη η οποία υπήρξε σημείο πνευματικής συνάντησης στην αρχαιότητα.
“Κέντρο” του αγώνα, μέχρι την έναρξή του, θα αποτελέσει το Ολυμπιακό Στάδιο (ΟΑΚΑ) ενώ στη συνέχεια το “αρχηγείο” του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις θα μεταφερθεί στην Ιτέα, στο Ξενοδοχείο “Trokadero”.
Οσο αφορά στον αγώνα “Regularity”, η περιπέτεια ακριβείας για τα “στολίδια” του παρελθόντος περιλαμβάνει την Ελληνική ιστορία, συμπυκνωμένη καθώς η διαδρομή διέρχεται από στάσεις – “ορόσημα”, όπως η Αρχαία Κόρινθος, η Αρχαία Ολυμπία, η Ναύπακτος, οι Δελφοί κ.α., φέρνοντας στις μνήμες μας εικόνες από τις πρώτες διοργανώσεις του Ράλλυ Ακρόπολις.
Οι αγωνιζόμενοι θα εκκινήσουν επίσης κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης την Παρασκευή, 8/11 και θα τερματίσουν επίσης, στην Ιτέα, το μεσημέρι της Κυριακής 10/11.
Historic Acropolis Rally 2024 – Sporting: Με 61 συμμετοχές!
Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις επέστρεψε πέρυσι στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικού Ράλι της FIA και μετά από μια επιτυχημένη διοργάνωση του 2023, διατήρησε τη θέση του και φέτος.
Ο τελικός γύρος του πρωταθλήματος, που θα διεξαχθεί από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου, έχει προσελκύσει 61 συμμετοχές από 9 χώρες στην κατηγορία Sporting.
Τόσο ο τίτλος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στη γενική κατάταξη όσο και στην κατηγορία 4 θα αποφασιστεί στην Ελλάδα, με έντονο ενδιαφέρον και σε άλλες κατηγορίες.
Το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις λειτουργεί και ως ο τέταρτος γύρος του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ιστορικού Ράλλυ, με αυξημένο συντελεστή 3, και αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση της εθνικής σειράς.
Στην Sporting δεκατρία (13) πληρώματα θα αγωνιστούν για βαθμούς ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, μεταξύ των οποίων και ένα ελληνικό.
Με σημαντική εμπειρία τόσο στο Παγκόσμιο όσο και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι, ο Tibor Erdi Jr. και ο Istvan Kerek (Ford Sierra RS Cosworth 4×4) έρχονται στην Ελλάδα για να αγωνιστούν για πρώτη φορά στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις. Η ουγγρική ομάδα κατέχει αυτή τη στιγμή τη δεύτερη θέση στην κατάταξη του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και θα στοχεύσει στον γενικό τίτλο στην Ελλάδα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο οδηγός έχει λάβει μέρος στο Ράλι Ακρόπολις στο παρελθόν τέσσερις φορές (2014, 2016, 2017 και 2018), όταν ήταν μέρος του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.
Η ιταλική ομάδα «Zippo» και Nicola Arena , που αυτή τη στιγμή ηγείται της βαθμολογίας, θα οδηγήσει ένα εντυπωσιακό Audi Quattro. Με 30 χρόνια εμπειρίας στο ράλι και δύο τίτλους Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στην Κατηγορία 3, ο “Zippo” είναι ένας ισχυρός διεκδικητής της νίκης, ειδικά μετά τη νίκη του στην Ιστορική κατηγορία στους Αγώνες Motorsport της FIA.
Το μόνο ελληνικό πλήρωμα που δικαιούται βαθμούς τόσο στο ευρωπαϊκό όσο και στο ελληνικό πρωτάθλημα είναι ο Αλέξανδρος Χριστοδούλου και ο Αθανάσιος Σαμαράς. Πίσω από το τιμόνι ενός εκπληκτικού Ράλι Lancia 037, έχασαν ένα καλό αποτέλεσμα πέρυσι, αλλά ελπίζουν σε ένα δυνατό τερματισμό φέτος για να διατηρήσουν το προβάδισμά τους στην κατάταξη του Ελληνικού Ιστορικού Πρωταθλήματος.
Ο Πολωνός οδηγός Maciej Lubiak , ο οποίος συμμετείχε σε επιλεγμένους γύρους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος φέτος, θα έχει τον Grzegorz Dachowski ως συνοδηγό του σε μια Porsche 911 SC. Αυτή είναι η πρώτη χρονιά του Lubiak σε ιστορικά ράλι, αν και έχει μεγάλη εμπειρία σε διοργανώσεις στη χώρα του.
Ο Ernie Graham , ο οποίος θα συνοδηγήσει ένα Ford Escort RS1800 MKII με την κόρη του, Anna, είναι ένας αξιοσημείωτος συμμετέχων στο φετινό ράλι. Τρίτη στην περσινή διοργάνωση, αυτή θα είναι η πέμπτη προσπάθεια του Βρετανού οδηγού στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, όπου στοχεύει στον τίτλο τόσο στο σύνολο όσο και στην κατηγορία 4.
Οι Βέλγοι Christophe Jacob και Isabelle Regnier, που ξεκίνησαν σε έξι γύρους Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος έτος, έρχονται στην Ελλάδα για πρώτη φορά με ένα Ford Escort RS1800 MKII.
Ομοίως, η βρετανική ομάδα Richard Jordan και Sam Collis θα αγωνιστούν με το ίδιο αυτοκίνητο, στοχεύοντας σε ένα ομαλό ράλι στην πρώτη τους έξοδο εκτός Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ η βρετανική ομάδα των James Potter και Karen Graham , που εξασφάλισαν τον ευρωπαϊκό τίτλο στην Κατηγορία 1, θα να αγωνιστεί στην Ελλάδα με Ford Escort.
Με περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας στο ράλι, ο βετεράνος Ιταλός οδηγός Antonio Parisi επιστρέφει για έβδομη φορά στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις. Θα αγωνιστεί με μια κόκκινη Porsche 911 S με νότες που θα διαβάσει ο Giuseppe D’Angelo.
Επιπλέον, ο Ιταλός οδηγός, Ανδρέα Ευάγγελος Φαρμακάκης, θα οδηγήσει ένα Ford Escort RS2000 MKII με συνοδηγό τον έμπειρο Giovanni Bernacchini.
Η πολωνική ομάδα Piotr Gadomski και Bartlomiej Meka (Toyota Corolla AE82) στοχεύουν επίσης να εξασφαλίσουν μαθηματικά τον τίτλο στην κατηγορία των προσθιοκίνητων.
Οι Γερμανοί ενθουσιώδεις Siegfried Mayr και Renate Mayr , λάτρεις των ιστορικών αυτοκινήτων, θα συμμετάσχουν στο ράλι για δεύτερη συνεχή χρονιά, οδηγώντας ένα Volvo 244.
Διαγωνιζόμενοι στην Κατηγορία 1, η οποία προορίζεται για αυτοκίνητα έως το 1969, το ιταλικό πλήρωμα του Carlo Fiorito και ο Nicolo Ventoso θα επιδιώξει να αποφύγει τις παγίδες των ειδικών διαδρομών με το BMW 2002 Tii.
Όσον αφορά τους αγωνιζόμενους στο ελληνικό πρωτάθλημα, το περσινό πιο γρήγορο ελληνικό πλήρωμα στη διοργάνωση ήταν ο Μάριος Σταφυλοπάτης και ο Γιώργος Χατζηρίγας, που στοχεύουν σε ανάλογο επίτευγμα φέτος. Αυτή τη φορά, οι νυν πρωταθλητές Ελλάδας στην κατηγορία Ιστορικά θα οδηγήσουν μια Lancia Delta Integrale.
Ford Escort RS1800 θα οδηγήσει ο Παναγιώτης Παραδείσης στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις με συνοδηγό τον Μιχάλη Φράγκου. Έχοντας κερδίσει τον τελευταίο γύρο της σειράς στις αρχές Οκτωβρίου, ο πρωταθλητής του Gravel Rally Cup του 2023 στοχεύει να ολοκληρώσει το ράλι, έναν στόχο που δεν μπόρεσε να πετύχει πέρυσι.
Ο Σωτήρης Σκαλτσάς και ο Νίκος Τσαδάρης θα συμμετάσχουν με ένα Volkswagen Golf II, με τον έμπειρο οδηγό, εξέχοντα ανταγωνιστή του Α5 πριν από 20 χρόνια, να επιστρέφει στο ράλι μετά από 1 χρόνο διάλειμμα.
Η είσοδος του Ghislain de Mevius αναμένεται ιδιαίτερα. Είναι ο γιος του Gregoire de Mevius, ενός οικείου ονόματος από προηγούμενες συμμετοχές στο Ράλι Ακρόπολις. Με μεγάλη εμπειρία από επιλεγμένες διοργανώσεις WRC2 και χρόνια ως διεκδικητής στο βελγικό πρωτάθλημα, ο 36χρονος Βέλγος αναμένεται να είναι ανταγωνιστικός με ένα Mazda 323 4WD και τον συμπατριώτη του Johan Jalet ως συνοδηγό. Αναμφίβολα θα ξυπνήσει μνήμες στους θεατές, καθώς ο πατέρας του αγωνιζόταν με το ίδιο όχημα στα ελληνικά βουνά στα τέλη της δεκαετίας του 1980.
Ο Αλέξανδρος Χαλιβελάκης – Θάνος Παπαγεωργίου επιδιώκει να αποφύγει προβλήματα και παρόλο που δεν ακολουθεί τη σειρά του ελληνικού πρωταθλήματος φέτος, στοχεύει σε ένα δυνατό τελείωμα στο Ford Escort RS2000 MKII. Πέρυσι, έπρεπε να εγκαταλείψουν τον αγώνα κατά την εναρκτήρια φάση του Σαββάτου ενώ ήταν τέταρτοι συνολικά.
Ανταγωνιστικοί αναμένεται να είναι και ο Ιωάννης Τσαλαμάτας και ο Νίκος Μπάμπαλης (Ford Escort RS2000 MKII), οι οποίοι επιστρέφουν στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, έχοντας ως αποκορύφωμα τη νίκη στο ασφάλτινο τμήμα του αγώνα του 2015.
Ο Γιώργος Παραδείσης και ο Πλούταρχος Στεργίου θα οδηγήσουν Ford Escort MKI, έχοντας την έβδομη θέση πέρυσι. Το 2022 ο οδηγός είχε φτάσει και στο βάθρο στον αγώνα, τότε με συνοδηγό τον Μιχάλη Φράγκου. Ο
Αλέξανδρος Ρουστέμης , με τον Νικόλαο Γιαννόπουλο στη θέση του συνοδηγού ενός Ford Sierra RS Cosworth, θα βάλει και πάλι στόχο τον τερματισμό στην Ιτέα το βράδυ της Κυριακής 10 Νοεμβρίου.
Ο Στέλιος Γιαμαλάκης και ο Νίκος Σάμιος θα συμμετάσχουν με ένα Talbot Sunbeam, ένα αυτοκίνητο που ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος οδήγησε περίφημα στις πίστες του ράλι τη δεκαετία του 1980.
Προερχόμενος από την κατηγορία Regularity, ο Γιώργος Δελαπόρτας μεταπήδησε πέρυσι στη Σπόρτινγκ και δεν έχει μετανιώσει, ακολουθώντας το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλι με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Για το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις θα οδηγήσει ένα Volkswagen Golf II με συνοδηγό τον Βαγγέλη Παναρίτη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Αν και αρκετά νέος στους αγώνες ράλι, ο Δημήτρης Παύλος Μελάς έκανε μια δυνατή εμφάνιση στο Ράλι Φθινοπώρινο στις αρχές Οκτωβρίου. Με συνοδηγό τον νεαρό Στάθη Βαρδαξή , θα οδηγήσουν μια Porsche 911 Carrera RS 3.0, σηματοδοτώντας τη δεύτερη συμμετοχή τους στον αγώνα.
Ο Νίκος Παυλίδης και ο Άλαν Χάριμαν , που δεν μπόρεσαν να ξεκινήσουν πέρυσι, θα οδηγήσουν για πρώτη φορά ένα νεοαποκτηθέν Fiat 131 Racing από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου.
Ο Πασχάλης Χατζημάρκος, πρωταθλητής Hill Climb και F2 Rally 2023, θα ζήσει το πρώτο του Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, συνοδηγώντας με τον Μάριο Τσαούσογλου με Ford Escort MKII. Η ταχύτητα του διδύμου είναι αδιαμφισβήτητη και αναμένεται να ανταγωνιστούν για μια κορυφαία θέση.
Επιστρέφοντας με το ίδιο επιτυχημένο στήσιμο από πέρυσι, ο Κωνσταντίνος Αργυρίου και ο Σταμάτης Λάσκος , που ήταν η έκπληξη του αγώνα του 2023, τερμάτισαν 8οι στη γενική με Toyota Starlet EP71.
Με φόντο τα ασφάλτινα ράλι, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος διαπρέπει και στα χαλίκια. Θα αγωνιστεί με ένα Toyota Corolla KE30, με το οποίο διεκδίκησε το Ιστορικό Πρωτάθλημα του 2023, και θα βάλει στόχο να τερματίσει μαζί με τη συνοδηγό Χαρά Μωραΐτη .
Για πρώτη φορά, ο Κωνσταντίνος Μυλωνάς θα οδηγήσει Toyota Celica TA22, συνοδηγώντας με τον Λαμιάτη Νίκο Παραπέρα ενώ οι πρωταθλητές Ελλάδος Ράλι του 2012 Γρηγόρης Νιώρας και Κωνσταντίνος Κακάλης επιστρέφουν στον αγώνα με Opel Corsa GSI.
Αναμένετε μια συναρπαστική εμφάνιση από τον Χάρη Μανουσαρίδη και τον Ιωάννη Τζόγια με το πισωκίνητο Ford Escort MKII ενώ οι περσινοί στην 9η θέση Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου και Μάνος Σιγάλας επιστρέφουν με ένα Toyota Starlet EP71 Turbo.
Λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση της τρίτης θέσης στην Ιστορική κατηγορία στο πρωτάθλημα Ράλι Φθινοπορινό, ο Ιωάννης Παράβαλος και ο Διονύσης Κολοτούρος θα αγωνιστούν με Toyota Corolla AE92, με στόχο τους βαθμούς.
Το βρετανικό δίδυμο Philip Young και Peter Dowds θα ζήσει ένα Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις μετά από 16 χρόνια, οδηγώντας ένα Ford Escort RS 1800 MKII.
Για τρίτη χρονιά, ο Κωνσταντίνος Γεωργακόπουλος και ο Κώστας Κοντός θα συμμετάσχουν σε Toyota Corolla AE86. παρά την κακή τους τύχη το 2022, ξεπέρασαν με επιτυχία τις περσινές προκλήσεις στον αγώνα.
Μετά από 20 χρόνια αγώνων στην άσφαλτο, ο Ιωάννης Καλαϊτζιάν και η «Μαριάννα Καλογηράτου» (Fiat Ritmo) πάτησαν για πρώτη φορά στο χώμα στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις το 2022 και έκτοτε συμμετέχουν κάθε χρόνο στη διοργάνωση.
Ο Γεώργιος Κασιδόπουλος και ο Απόστολος Πάλλας θα μοιραστούν ένα πισωκίνητο Toyota Corolla AE86, με τον Έλληνα Ιστορικό Πρωταθλητή του 2014 να θέλει να συνεχίσει το επιτυχημένο σερί τερματισμών του σε αυτόν τον διεθνή αγώνα.
Ο Χαράλαμπος Μπουσούνης και ο Σπύρος Ροϊνιώτης θα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση με Ford Sierra RS Cosworth 4×4.
Ο Παναγιώτης Κούτσικος, που δεν τερμάτισε την τελευταία διετία, θα έχει τον Δημήτρη Βαζάκα στη δεξιά θέση του Toyota Starlet αυτή τη φορά, με στόχο να φτάσει στη ράμπα στην Ιτέα νωρίς το απόγευμα της Κυριακής.
Έχοντας οδηγήσει πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα ράλι στο χώμα τα τελευταία χρόνια, ο Θεόδωρος Καλαμαράς δεν θα μπορούσε να λείπει από το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, στο οποίο συμμετείχε και πέρυσι. Θα οδηγήσει Toyota Starlet έχοντας δίπλα του τον Δημήτρη Λαμπράκη ενώ παρόμοιο αυτοκίνητο θα μοιραστούν ο Ιωάννης Νομικός και ο Μιχάλης Πατρικούσης, σηματοδοτώντας την πρώτη χρονιά του 29χρονου οδηγού στα ράλι.
Ακολουθώντας τα βήματα του πατέρα του, ο Αθανάσιος Αθανασούλας θα οδηγήσει επίσης Toyota Starlet με τον Βασίλη Μπασιούκα στο πλευρό του, θέλοντας να σπάσει το αρνητικό του σερί αναλήψεων στη διοργάνωση.
Τον Ιούνιο του 2022, ο Αλέξανδρος Παπανδρέου πήρε την πρώτη του γεύση από τον ανταγωνισμό συμμετέχοντας στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις και έκτοτε είναι παρών κάθε χρόνο. Συνοδηγός του στο λευκό Toyota Starlet θα είναι ο Δημήτρης Ριζόπουλος .
Ο Πέτρος Βασιλόπουλος πέρασε από το Regularity στο Sporting πριν από σχεδόν δύο χρόνια και θα συμμετάσχει στον τέταρτο γύρο του Ιστορικού Πρωταθλήματος με συνοδηγό τον Παναγιώτη Κουκλιάμπη με ένα πορτοκαλί Ford Escort RS2000 MKI.
Αντίστοιχα, ο Σάββας Τζιλάβης και ο Γεώργιος Δημόπουλος θα ξεκινήσουν κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου με Ford Escort RS2000 MKI.
Ο Δημήτρης Τρίκαρδος και ο Νίκος Μανούσκος (Ford Escort RS2000 MKI) θα κάνουν την πρώτη τους προσπάθεια στο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, όπως και ο Παύλος Βοτζάκης και ο Αντώνης Ρέκκας (Alfa Romeo Berlina 2000).
Πέρυσι ο Γιώργος Βυτόγιανης αποσύρθηκε λίγα χιλιόμετρα πριν το τέλος του αγώνα, αλλά φέτος επιστρέφει με BMW 2002 Tii με συνοδηγό τον γιο του Νικόλαο Βυτόγιανη.
Ο Παντελής Αντωνόπουλος και η Μάιρα Καλλίτση δεν έχουν χάσει εκδήλωση από το 2014 και θα ξεκινήσουν με Ford Escort RS2000 MKII, ενώ ο Γιώργος Δόδος στοχεύει να συνεχίσει το επιτυχημένο σερί τερματισμού με συνοδηγό τον Νίκο Ιντζόγλου σε Nissan Cherry.
Αλλαγή αυτοκινήτου για τον Πάτροκλο Κάνσο, οι προσπάθειες του οποίου τελείωσαν ανεπιτυχώς πέρσι λόγω μηχανικής βλάβης. Φέτος θα αγωνιστεί με BMW 320/6 με συνοδηγό τον Λαμιάτη Ανδρέα Γρηγορόπουλο.
Ο Βασίλης Μπάτης αποφάσισε φέτος να δοκιμάσει τις δυνάμεις του σε ιστορικά αυτοκίνητα. Έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα με ένα Toyota Starlet EP71 κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος Ράλι Φθινοπορίνου στις αρχές του μήνα, το οποίο θα οδηγήσει στον αγώνα. Συνοδηγός του θα είναι ο έμπειρος Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης.
Τα λόγια είναι περιττά για τον Χάρη Καλτσούνη, τον κάτοχο του ρεκόρ συμμετοχών στο Ράλι Ακρόπολις, που φέτος αποφάσισε να επιστρέψει στη θέση του συνοδηγού ενός Opel Kadett GTE για το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, στο πλευρό του Ανδρέα Περίδη.
Η τελευταία φορά που ο Λυμπέρης Παπάζογλου αγωνίστηκε στο χώμα της Ιστορικής Ακρόπολης ήταν το 2012 με μια Alfa Romeo. Δώδεκα χρόνια μετά, επιστρέφει στον αγώνα, αυτή τη φορά με Skoda Favorit και συνοδηγό τη Μαρία Νικολοπούλου.
Ο Νικόλαος Κόττης θα κάνει το ντεμπούτο του στο ράλι με Peugeot 205 GTI, με τον Ιωάννη Κεπετζή να διαβάζει τις σημειώσεις, ενώ ο Γιώργος Μπερτσάτος θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε χωμάτινο ράλι έχοντας τον Νίκο Μουζάκη στη δεξιά θέση ενός Peugeot 205 Rallye.
Στην Εθνική κατηγορία, που απευθύνεται σε αυτοκίνητα χωρίς διεθνές Έγγραφο Αναγνώρισης από τη FIA, θα συμμετάσχουν αρκετές αξιόλογες συμμετοχές.
Για πρώτη φορά, ο Βέλγος Emmanuel Egermont θα αγωνιστεί στη χώρα μας, με τον έμπειρο Stéphane Prévot , πρώην συνοδηγό των Bruno Thiry, François Duval, Chris Atkinson και άλλων, στη δεξιά θέση ενός Toyota Celica RA20.
Ο συμπατριώτης του, Alexandre Felsenhart, θα ξεκινήσει με τον Jean Louis Hottelet στη δεξιά θέση ενός Ford Escort MKI ενώ από τη Φινλανδία, οι Ilkka Kalmanlehto και Jaana Salopuro θα συμμετάσχουν στον τελικό γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικού Ράλι με Datsun 160J.
Ένα άλλο Βέλγικο πλήρωμα, ο Miguel Henry de Frahan και ο Eric Gressens, θα ζήσουν το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις με ένα Ford Escort RS1800 MKII, ενώ την προσοχή αναμένεται να τραβήξει η Mercedes 190E 2.3 16V που θα οδηγούν οι Αντώνης Γκάνος και Πέτρος Κώνστας.
Την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου από τις 14:00 έως τις 20:00 θα πραγματοποιηθούν διοικητικοί και τεχνικοί έλεγχοι σε στεγασμένο χώρο στην κιονοστοιχία του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας στο Νέο Φάληρο.
Την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου στις 12:00 θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική έναρξη του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις σε εμβληματικό χώρο. Οι συμμετέχοντες από όλες τις κατηγορίες (Sporting, Regularity, Legends) θα ξεκινήσουν κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, όπως αρμόζει σε αυτή τη διεθνή διοργάνωση, και στη συνέχεια θα κατευθυνθούν στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο της Αθήνας, όπου θα διανυκτερεύσουν.
Το πρωί του Σαββάτου 9 Νοεμβρίου οι συμμετέχοντες στην κατηγορία Sporting θα αγωνιστούν στην Ειδική Σκηνή «Μοσχοπόδι» μήκους 17,71 χλμ. και στη συνέχεια θα προχωρήσουν στη «Θήβα» μήκους 14,91 χλμ. Το πρόγραμμα της ημέρας περιλαμβάνει την Ειδική Σκηνή «Ακραίφνιο», μήκους 10,36 χλμ., πριν ανασυγκροτηθεί στην Αλίαρτο. Θα ακολουθήσουν οι Ειδικές Διαδρομές «Elicon» μήκους 8,06 χλμ. και «Μαυρονέρι» μήκους 13,37 χλμ., οδηγώντας τα πληρώματα στην πόλη της Ιτέας, όπου θα υπάρχει δρομολόγιο 30 λεπτών. Το πρώτο σκέλος ολοκληρώνεται με τις περίφημες «Καρούτες», μήκους 17,63 χλμ., που θα πραγματοποιηθεί κάτω από τα φώτα!
Την Κυριακή το πρωί, 10 Νοεμβρίου οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν ξανά στις «Καρούτες», αυτή τη φορά στο φως της ημέρας και στη συνέχεια θα προχωρήσουν στις Ειδικές Διαδρομές «Παρνασσός» μήκους 15,27 χλμ. και «Προσήλιο» μήκους 12,22 χλμ.
Θα ακολουθήσει ενδιάμεσο δρομολόγιο στην παραλιακή πόλη της Ιτέας, που θα αποτελέσει το επίκεντρο του ράλλυ, που θα ολοκληρωθεί με την επανάληψη των Ειδικών Διαδρομών «Παρνασσός» και «Προσήλιο».
Ο αγώνας θα τερματιστεί στην Ιτέα στις 16:45′.
Επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης:
Πίνακας Ηλεκτρονικών Ανακοινώσεων:
https://webapp.sportity.com/channel/ACRHIST24SP
Συμμετοχές:
https://historicacropolis.gr/wp-content/uploads/2024/10/HARC2024_ENTRY_LIST.pdf
Ωράριο:
Μπορείτε να ενημερώνεστε για τα τελευταία νέα σχετικά με την εκδήλωση μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης (“social media”) του οργανισμού:
https://www.facebook.com/historicacropolisrallygr
https://www.instagram.com/historic_acropolis_rally/
https://www.youtube.com/@PressOfficeOMAE
Acropolis Rally Legends 2024: Με 11 συμμετοχές!
Στις 11 Ειδικές Διαδρομές του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις θα συμμετάσχουν 11 αυτοκίνητα από την κατηγορία Legends.
Το Acropolis Rally Legends, μια παράλληλη διοργάνωση που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2022, είναι αφιερωμένη στα αυτοκίνητα των Κατηγοριών Α και Ν με Πιστοποιητικό Ομολόγου FIA που εκδόθηκε μεταξύ 1ης Ιανουαρίου 1991 και 31 Δεκεμβρίου 2001.
Προσμετράται στο Legends Cup που ιδρύθηκε από Η ΟΜΑΕ, σημειώνοντας τον τέταρτο γύρο της σειράς με συντελεστή 3.
Όσον αφορά τους φετινούς συμμετέχοντες, το αυτοκίνητο Νο 101 θα οδηγήσουν ο Αχιλλέας Χριστοδούλου και ο Νίκος Πετρόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo VI. Ο 20χρονος οδηγός, που ηγήθηκε του περυσινού ράλι μέχρι να αστοχήσει το κιβώτιο του αυτοκινήτου του, ελπίζει να βγει νικητής από την Ιτέα το απόγευμα του Σαββάτου! Ξεκινώντας την καριέρα του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε αγώνες Cross Car σε χωμάτινες πίστες, πλέον αγωνίζεται επιλεκτικά σε χαλίκι ράλι, σε συνεργασία με τον έμπειρο Νίκο Πετρόπουλο.
Η πολωνική ομάδα Pawel Molgo-Maciej Marton φτάνει στην Ελλάδα για να αγωνιστεί στο Acropolis Rally Legends με ένα Subaru Impreza. Με περιορισμένη εμπειρία ράλι, στοχεύουν να ολοκληρώσουν κάθε χιλιόμετρο του ράλι και να φτάσουν στη ράμπα τερματισμού.
Στην εναρκτήρια χρονιά της διοργάνωσης το 2022, ο Κυριάκος Βυτογιάννης μπήκε με Subaru Impreza, τερματίζοντας τρίτος στη γενική. Φέτος, με το ίδιο αυτοκίνητο και συνοδηγό τον γιο του Δημήτρη Βυτογιάννη, στοχεύουν σε παρόμοια κατάληξη.
Από τη Βόρεια Ελλάδα, ο Διονύσης Μαυρώδης και ο Δημήτρης Κουμπώτης θα συμμετάσχουν στο ράλι με ένα Subaru Impreza 555. Ο Μαυρώδης, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του σε ράλι σε ηλικία 20 ετών με αξιοσημείωτη επιτυχία στο Peugeot 206 Cup, θα επιστρέψει στο χαλίκι μετά από επτά διάλειμμα έτους.
Ανατροπή ρόλων για τους περσινούς νικητές! Ο Ανδρέας Χριστοδουλάκης θα συνοδηγεί αυτή τη φορά, ο οποίος θα χειρίζεται τις νότες για τον Σταύρο Αναμολίδη , ο οποίος θα βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός λευκού Subaru Legacy 4WD Turbo.
Με πάνω από 220 εκκινήσεις στο ενεργητικό του, ο Μανώλης Παναγιωτόπουλος θα συμμετάσχει στο Acropolis Rally Legends στο πλευρό του Μάνου Αχτίδα με ένα Toyota Yaris με κίνηση στους δύο τροχούς.
Στο ράλι θα επιστρέψει ο Νίκος Μοσχόπουλος , έχοντας εξαιρετική απόδοση πέρσι πριν αποσυρθεί λόγω μηχανικών προβλημάτων. Ο Φώτης Αλεξανδρόπουλος θα είναι μαζί του φέτος στο Toyota Yaris ως συνοδηγός.
Ένας άλλος αγωνιζόμενος από τον Πύργο, ο Νίκος Παπαχριστόπουλος, θα επιστρέψει στους ενεργούς αγώνες μετά από επτά χρόνια απουσίας, με συνοδηγό τον Νίκο Ξανθό σε Toyota Yaris.
Ο Κωνσταντίνος Καπουρελάκος και ο Σπύρος Μπογδάνος θα οδηγήσουν ένα Toyota Starlet EP81 στη διήμερη διοργάνωση ενώ ο Πέτρος Γλαντζής και ο Άρης Τσιβός , που εμφανίστηκαν για τελευταία φορά σε δράση το 2018, θα ενωθούν ξανά με ένα Citroen Saxo VTS για το Acropolis Rally Legends.
Τέλος, ο Δημήτρης Καττής και ο Βασίλης Κούγιας θα ανταποκριθούν στην πρόκληση με ένα Skoda Felicia Kit Car, το οποίο οδήγησε πρόσφατα στο Ράλι Φθινοπωρινό πριν από περίπου ένα μήνα.
Την Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου, από τις 19:00′ έως τις 21:00′, θα πραγματοποιηθούν διοικητικοί και τεχνικοί έλεγχοι σε στεγασμένο χώρο στην κιονοστοιχία του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας στο Νέο Φάληρο.
Την Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου, στις 12:00′, θα πραγματοποιηθεί η πανηγυρική εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις σε εμβληματική τοποθεσία. Οι συμμετέχοντες από όλες τις κατηγορίες (Sporting, Regularity, Legends) θα ξεκινήσουν κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, όπως αρμόζει σε αυτή τη διεθνή διοργάνωση και στη συνέχεια θα κατευθυνθούν στο Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών, όπου θα διανυκτερεύσουν.
Το πρωί του Σαββάτου, 9 Νοεμβρίου, οι συμμετέχοντες στην κατηγορία Sporting θα αγωνιστούν στην Ειδική Διαδρομή «Μοσχοπόδι» μήκους 17,71 χλμ. και στη συνέχεια θα προχωρήσουν στη «Θήβα» μήκους 14,91 χλμ.
Το πρόγραμμα της ημέρας περιλαμβάνει την Ειδική Σκηνή «Ακραίφνιο», μήκους 10,36 χλμ., πριν ανασυγκροτηθεί στην Αλίαρτο.
Θα ακολουθήσουν οι Ειδικές Διαδρομές «Elicon» μήκους 8,06 χλμ. και «Μαυρονέρι» μήκους 13,37 χλμ., οδηγώντας τα πληρώματα στην πόλη της Ιτέας, όπου θα υπάρχει δρομολόγιο 30 λεπτών.
Το πρώτο σκέλος ολοκληρώνεται με τις περίφημες «Καρούτες», μήκους 17,63 χλμ., που θα πραγματοποιηθεί κάτω από τα φώτα!
Την Κυριακή το πρωί, 10 Νοεμβρίου , οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν ξανά στις «Καρούτες», αυτή τη φορά στο φως της ημέρας, και στη συνέχεια θα προχωρήσουν στις Ειδικές Διαδρομές «Παρνασσός» μήκους 15,27 χλμ. και «Προσήλιο» μήκους 12,22 χλμ.
Θα ακολουθήσει ενδιάμεσο δρομολόγιο στην παραλιακή πόλη της Ιτέας, που θα αποτελέσει το επίκεντρο του ράλλυ, που θα ολοκληρωθεί με την επανάληψη των Ειδικών Διαδρομών «Παρνασσός» και «Προσήλιο».
Ο αγώνας θα τερματιστεί στην Ιτέα στις 16:45′.
Το πρόγραμμα, τους συμμετέχοντες και τους χάρτες του Ράλι Ακρόπολις Θρύλοι (“Legends”) μπορείτε να τα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης:
http://www.historicacropolis.gr
καθώς και στον εικονικό πίνακα ανακοινώσεων:
https://webapp.sportity.com/channel/ACRHIST24LE
Historic Acropolis Regularity Rally 2024: Με 57 συμμετοχές!
Το Historic Acropolis Regularity Rally, ένας γύρος του Ελληνικού Πρωταθλήματος Regularity, θα διεξαχθεί (8 – 10 Νοεμβρίου) με συνολικά 57 πληρώματα.
Η φετινή διοργάνωση έχει προσελκύσει 15 διεθνή πληρώματα, τα οποία θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα πανέμορφα τοπία της Ελλάδας μαζί με 42 ελληνικά πληρώματα, διαγωνιζόμενοι σε ένα ράλι δρόμου που περνάει από εμβληματικές τοποθεσίες της Ελλάδας.
Όπως και στην περσινή έκδοση, ο Αλέξανδρος Μπουγιούρης και η Έλενα Κανελλοπούλου θα έχουν το Νο 201 στο MG B TD τους, το παλαιότερο αυτοκίνητο του ράλι, που χρονολογείται από το 1950, διαγωνιζόμενο στην Κατηγορία Ε (για αυτοκίνητα κατασκευασμένα έως το 1961).
Ο Χρήστος Βλάχος και ο Δημήτρης Λυκογιάννης θα συμμετάσχουν με μια Alfa Romeo Giulietta 750F Spider του 1960, ενώ ο Κυριάκος Φαρμάκης και η Μαρία Αθανασοπούλου, με στόχο να επαναλάβουν τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της περσινής χρονιάς —δεύτερος συνολικά και πρώτος στην Κατηγορία F— θα οδηγήσουν ένα 1962 S Volkswagen I964
Ο Ιωάννης Ινγκλέσης και ο Ιωάννης Δοντάς θα αγωνιστούν με μια Mercedes-Benz 220 SB του 1965 ενώ ο Πολωνός οδηγός, Artur Moscicki, επιστρέφοντας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, θα ζευγαρώσει με τη Monika Bubla, με μια BMW 1600-2 του 1967.
Ο Γιώργος Γεωργακόπουλος και ο Τάσος Δούρος θα οδηγήσουν ένα Morris Mini του 1968, με τους περσινούς πέμπτους, Δημήτρη και Ελευθέριο Λιάκο, πίσω από το τιμόνι ενός Ford Escort MKI του 1968.
Πίσω είναι επίσης ο Χρήστος Τσιόγκας και ο Σωτήρης Κολλιόπουλος, που τερμάτισαν δεύτεροι στην Κατηγορία G πέρυσι και θα αγωνιστούν ξανά με Ford Escort MKI του 1968.
Ο Αλέξανδρος Τσέκερης και ο Σπύρος Καραγιάννης επιστρέφουν επίσης με την BMW E10 1600-2 του 1969.
Ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος και ο Γιώργος Καραμάλης θα ξεκινήσουν τον αγώνα με μια σπάνια MG B GT του 1969, ενώ η Ρουμανική ομάδα των Stefan Marinescu και Catalin Popescu θα ενταχθούν με ένα Opel Commodore A του 1969.
Ο Κωνσταντίνος και ο Γεώργιος Οικονομίδης ταξιδεύουν από τη Βόρεια Ελλάδα με το κίτρινο Autobianchi A112 του 1972 με έναν λιτό κινητήρα 900 κ.εκ.
Οι περσινοί νικητές, ο Αθανάσιος Ντζουμάνης και ο Βασίλειος Τσομπανίδης , θα αγωνιστούν φέτος με μια Alfa Romeo Spider S2 του 1972, με στόχο τη συνεχόμενη νίκη.
Ο Πολωνός οδηγός Mariusz Juszczyk επιστρέφει επίσης με μια Mercedes-Benz 350 SL του 1972, συνοδευόμενος από τη Stavria Dori.
Ο Παναγιώτης Γεωργακόπουλος και ο Χρήστος Λαμπρόπουλος είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν την πρόκληση του Historic Acropolis Rally Regularity με μια BMW E10 1602 του 1973, ενώ ο Παναγιώτης Δημητρίου και η Κωνσταντίνα Σπάτουλα θα οδηγήσουν μια κλασική Alfa Romeo Alfetta του 1973 καθ’ όλη τη διάρκεια του τριήμερου.
Η έμπειρη αυστριακή ομάδα Harald Hekerle και Brigitte Schneider, που τρέφουν μεγάλη αγάπη για την Ελλάδα, θα συμμετάσχουν σε μια BMW E10 2002 Touring του 1973.
Έντονη παρουσία έχουν φέτος και τα ρουμανικά πληρώματα. Ο Dragos Alexandrescu επιστρέφει στο ράλι, τώρα συνεργάζεται με τον Bogdan Oprescu σε μια BMW E9 3.0 CS του 1973.
Ο Σπύρος Κολαΐτης και ο Μανώλης Παυλάκης θα οδηγήσουν μια BMW 2002 του 1974, ενώ ο Βάσος Θεοδοσίου και ο Κωνσταντίνος Πιπέρος και οι δύο έμπειροι οδηγοί ράλι, θα συμμετάσχουν σε μια εντυπωσιακή Lancia Beta Coupe του 1974.
Κάνοντας ένα αξέχαστο ντεμπούτο στην Ελλάδα το 2023, οι Τούρκοι πρωταθλητές του Regularity Selim Bacioglu και ο Handan Bacioglu διέπρεψαν με μια Mercedes-Benz 230/4 του 1975 και επιστρέφουν φέτος με υψηλές προσδοκίες.
Ο θρυλικός «Dobermann», ο Δημήτρης Παπανδρέου , γνωστός για τον αιχμηρό του σχολιασμό, θα διαγωνιστεί επίσης, μαζί με τον συνοδηγό Λεωνίδα Νασόπουλο με μια BMW E21 318 του 1976.
Ο Γιώργος Σπηλιόπουλος και ο Ιωάννης Μπαλτάς πρόκειται να συμμετάσχουν στη δράση με μια Becia του 1976 Coupe, ενώ το αυστριακό δίδυμο Klaus Zimmermann και Angelika Bacher θα αγωνιστούν με Datsun 180B του 1978 στο Historic Rally Acropolis Regularity.
Για άλλη μια φορά, ο Αντώνης Νικολαΐδης και ο Γιώργος Καϊόγλου θα ξεκινήσουν από τη ράμπα εκκίνησης την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου, οδηγώντας μια Alfa Romeo Alfetta GT του 1978.
Επιστρέφουν με ελπίδες να προσθέσουν άλλη μια νίκη στα επιτεύγματά τους οι νικητές του 2014, Ιωάννης Κατσαούνης και Ματθαίος Μανσόλας, οι οποίοι θα αγωνιστούν με ένα Volkswagen Golf I του 1979.
Οι πάντα παρόντες, Βούλγαροι, Georgi Andonov και Yordanka Andonova, έκαναν ένα δυνατό ξεκίνημα το 2023 και διατηρούν την ορμή τους. Φέτος επιστρέφουν με ένα Volvo 244 GLE του 1979.
Ο Γρηγόρης Κασωτάκης και ο Ιωάννης Τσιαντάς θα μοιραστούν ένα Mazda RX-7 του 1980 στο τριήμερο, το οποίο μετράει για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Regularity.
Οι λάτρεις της Ρουμανίας, George Mihalcea και Eduard Tudoras, ανυπομονούν για την εκκίνηση του ράλι και θα οδηγήσουν μια BMW E21 318 του 1980.
Εστιασμένοι στους στόχους τους, ο Δημήτρης Τρυφός και η Γεωργία Σακαρέλλου θα διαγωνιστούν σε ένα Autobianchi A112 Abarth του 1981, ενώ οι Δημήτρης Καλογέρας, ο Δημήτρης Καλογέρας είχε καλή απόδοση πέρυσι, θα οδηγήσει ένα Renault 5 Alpine Turbo του 1982.
Νέοι στο Historic Rally Acropolis Regularity οι Ρουμάνοι, Adrian Anton Georgescu και Liliana Georgescu, θα αγωνιστούν επίσης με ένα Renault 5 Alpine Turbo.
Ξεχωρίζει η μοναδική, Γαλλική, ομάδα, των Achille και Thierry Kettela, που θα οδηγήσει μια Alfa Romeo Alfetta GTV 2000 του 1983.
Ο Χρήστος Πασχαλίδης και ο Δημήτρης Νικολόπουλος επιστρέφουν φέτος με Toyota Starlet του 1984 ενώ ο Τριαντάφυλλος και η Μαρία Μαργέτη θα αγωνιστούν με BMW E2 518i.
Στην τρίτη τους συμμετοχή, ο Αριστοτέλης Νινιός και ο Στέλιος Βουδούρης θα οδηγήσουν μια BMW E28 528i του 1984 ενώ ο Θανάσης Μπακλάτσης και ο Θοδωρής Ζέρβας θα χειριστούν μια BMW E24 628 CSi του 1984.
Μια εντυπωσιακή είσοδος είναι το Audi Coupe GT του 1985 των Μιχάλη Λάμπρη και Μαρίας Σκεπαστιανού, που κατάγονται από τη Θεσσαλονίκη.
Ο Βέλγος οδηγός, Christian Crucifix, έμπειρος σε αγώνες Regularity και νικητής του Historic Rally Acropolis Regularity 2021, επιστρέφει με στόχο μια άλλη νίκη, αυτή τη φορά μαζί με τη συμπατριώτισσά Jennifer Hugo, τη νικήτρια του Rallye Monte-Carlo Historique το 2023, σε ένα Peot 19825.
Το ράλι προσέλκυσε για άλλη μια φορά διεθνείς συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένης μιας άλλης ρουμανικής ομάδας, των Dragos Mircea Busca και Ioan Catalin Popescu, οι οποίοι θα αγωνιστούν με μια Porsche 944 Turbo του 1985.
Ο Στέφανος Λιόσης και η Μαρία Πασχαλίδου θα οδηγήσουν μια BMW E28 του 1985, ενώ ο Άρης Γεωργουσόπουλος και ο Νικόλαος Κοντόπος, που τερμάτισαν έκτος στη γενική πέρυσι, θα επιστρέψουν με το Volkswagen Golf II του 1986.
Ο Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου και ο Μανώλης Δημακαρέας, οι νικητές του 2022 και Έλληνες Πρωταθλητές Regularity, θα επιδιώξουν ξανά τη νίκη με το μαύρο τους Volkswagen Golf II.
Στην εκδήλωση θα παρουσιαστεί και ο «ακούραστος», Μίλτος Ανδριόπουλος, θρύλος του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, που οδηγεί Toyota Corolla GT-5, με συνοδηγό τον Δημήτρη Δημόπουλο .
Ο Χαράλαμπος και ο Ιωάννης Μητρόπουλος θα μοιράζονται μια Alfa Romeo 75 Turbo του 1987 ενώ οι έμπειροι ανταγωνιστές από την Αρκαδία, ο Άρης Παπακωνσταντίνου και ο Νικόλαος Πουλιέρης, θα εμφανιστούν με ένα Renault 19 του 1990.
Επίσης, την Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου, θα ξεκινήσουν κάτω από την Ακρόπολη, ο Νικόλαος και ο Κυριάκος με ένα Volkswagen Golf II του 1990 και οι Γιώργος Βαξεβανάκης και Αργύρης Μιχαλόπουλος με Toyota Celica ST του 1991.
Μια εκπληκτική κόκκινη Lancia Delta Integrale του 1991, με οδηγό τους Ρουμάνους, Viorel Stefan Ognean και Florin Mitea, σίγουρα θα τραβήξει την προσοχή ενώ η μικτή ομάδα Ευάγγελου Χρήστου και Ιωάννα Σιμέλη θα συμμετάσχει σε ένα Nissan Sunny 4×4 του 1992.
Η κατηγορία Young Timer, που προορίζεται για αυτοκίνητα από το 1994 και μετά, έχει καλή εκπροσώπηση φέτος.
Ο Ιάκωβος Μελανίτης και ο Ανδρέας Πιταράκης θα οδηγήσουν ένα Ford Escort RS2000 MKV, ενώ ο Βασίλης Γιαννόπουλος και το κίτρινο Fiat Cinquecento του Γιώργου Ανδριόπουλου θα αναπολήσουν τις μέρες του Cinquecento Trofeo.
Στο ίδιο μοντέλο θα διαγωνιστούν ο Αναστάσιος Καρακατσάνης και ο Αναστάσιος Ακρίβος.
Το ρουμάνικο δίδυμο, Mihai Vulpe και Razvan Catana, θα συμμετάσχουν με μια σπάνια Dacia Nova του 1998 και ο Γιώργος Κανελλόπουλος και ο Νικόλαος Κριτσίκης θα μοιραστούν ένα Toyota Celica TS του 2000, βγαίνοντας από τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα Regularity Rally Monte Vostitsa.
Την Πέμπτη, 7/11, ο έλεγχος για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις “Regularity” θα πραγματοποιηθεί στην κιονοστοιχία του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) από τις 08:00′ έως τις 13:30′.
Το ράλι θα ξεκινήσει επίσημα την Παρασκευή, 8/11, στις 12:00′ κάτω από την Ακρόπολη, με τους αγωνιζόμενους να κατευθύνονται ανεξάρτητα στην Αρχαία Κόρινθο για ανασυγκρότηση.
Θα ακολουθήσουν τέσσερα στάδια ακριβείας, συμπεριλαμβανομένων δύο νυχτερινών και τα πληρώματα θα διανυκτερεύσουν στην Αρχαία Ολυμπία.
Το πρωί του Σαββάτου, 9/11, στις 09:00′, θα αναχωρήσουν αυτοκίνητα από την Αρχαία Ολυμπία.
Αφού ολοκληρώσουν πέντε στάδια ακριβείας, θα ανασυνταχθούν στη Ναύπακτο.
Ακολούθως, θα πραγματοποιηθούν άλλα τρία στάδια ακριβείας, που ολοκληρώνουν το ταξίδι της ημέρας στην Ιτέα.
Η διαδρομή της Κυριακής, 10/11, περιλαμβάνει επτά στάδια ακριβείας, με ενδιάμεση ανασυγκρότηση στο Καταφύγιο Οίτης.
Ο τερματισμός θα είναι στις 15:30′, στην Ιτέα, με την τελετή απονομής να έχει προγραμματιστεί για τις 19:00′ στον ίδιο χώρο.
Το συνολικό μήκος του Historic Regularity Rally Acropolis είναι περίπου 860 km, με 20 στάδια Regularity χωρισμένα σε 3 σκέλη και 5 τμήματα.
Η πρόσβαση στον εικονικό πίνακα ανακοινώσεων είναι δυνατή μέσω της εφαρμογής Sportity (Κωδικός: ACRHIST24RE).
Χορηγός της εκδήλωσης είναι η SEAJETS
Η SEAJETS διαχειρίζεται τον μεγαλύτερο στόλο ταχύπλοων στον κόσμο, εξυπηρετώντας συνολικά 50 λιμάνια και πάνω από 400 συνδέσεις από Πειραιά, Ραφήνα, Λαύριο, Κρήτη, Θεσσαλονίκη και Βόλο, με τελικό προορισμό τις Κυκλάδες και το Αιγαίο. Η SEAJETS δραστηριοποιείται στη ναυτιλιακή βιομηχανία από το 1989 και, μετά την επίσημη είσοδο της στην επιβατική ναυτιλία το 2002, συνεχίζει αδιάκοπα μέχρι σήμερα με έναν σύγχρονο στόλο ταχύπλοων πλοίων.
Υποστηρικτής της εκδήλωσης είναι και η NISSAN Χαλκιάς , μέρος του επίσημου δικτύου NISSAN για πάνω από 45 χρόνια, η οποία διατηρεί επίσης ένα πλήρως οργανωμένο τμήμα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων για όλες τις κατηγορίες και τους κατασκευαστές.
Η Avis Car Rental υποστηρίζει το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις! Με παγκόσμια παρουσία, η Avis δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1960 και διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο 60 σταθμών πανελλαδικά, συμπεριλαμβανομένων όλων των μεγάλων αεροδρομίων. Διαθέτουν επίσης ένα σύγχρονο στόλο περίπου 60.000 αυτοκινήτων σε διάφορες κατηγορίες, όπως αυτόματα αυτοκίνητα, αυτοκίνητα πόλης, SUV, εμπορικά ή επιβατικά φορτηγά και πολυτελή οχήματα. Ο στόλος της Avis περιλαμβάνει επίσης πράσινα (ηλεκτρικά ή υβριδικά) αυτοκίνητα, αντανακλώντας τη βιωσιμότητα και την αυξανόμενη ζήτηση. Οι αξιόπιστες υπηρεσίες ενοικίασης καλύπτουν ανάγκες για κάθε περίσταση, από εκδρομές μέχρι εταιρικές μεταφορές και επίσημες εκδηλώσεις.
Το Clevermedia.gr στηρίζει το φετινό Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις! Η Clevermedia ιδρύθηκε το 1996 από μια ομάδα νέων με ενθουσιασμό και νέες ιδέες για την προώθηση και την επικοινωνία επιχειρήσεων στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Η εταιρεία έχει αναπτύξει σταδιακά πέντε διαφορετικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρονικής επικοινωνίας (δημιουργία ιστοσελίδων, ανάπτυξη CD-ROM, 3D παρουσιάσεις, βίντεο), έντυπη επικοινωνία (διαφημιστικό υλικό, περιοδικά), προώθηση προϊόντων (υπηρεσίες μάρκετινγκ, κατασκευή περιπτέρων, infokiosks, χορηγίες), και τα τελευταία χρόνια ασχολείται επίσης με την ανάπτυξη και εφαρμογή νέων τεχνολογιών (προγραμματισμός, εφαρμογές, ασύρματα δίκτυα, τεχνική υποστήριξη, διαδικτυακοί τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί), καθώς και η μελέτη και ψηφιοποίηση αρχείων τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.
Η SP Tableware ιδρύθηκε το 1959 και ειδικεύεται στην πώληση οικιακών και επαγγελματικών ειδών. Με πολυετή εμπειρία στα χειροποίητα εγχάρακτα γυάλινα σκεύη, η εταιρεία ξεχωρίζει για τη χρήση της παραδοσιακής μεθόδου χειροποίητης χάραξης γυαλιού με διαμαντένιες ρόδες, δημιουργώντας μια ποικιλία σχεδίων και προσφέροντας τη δυνατότητα μοναδικών σύγχρονων και κλασικών χαρακτικών. Τα προϊόντα της διατίθενται σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η Superfast Ferries υποστηρίζει φέτος το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, προσφέροντας εκπτωτικά εισιτήρια σε αγωνιζόμενους που έρχονται στην Ελλάδα για να συμμετάσχουν στον τελικό γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ιστορικού Ράλι.
Οι διοργανωτές λαμβάνουν πολύτιμη βοήθεια από την Περιφέρεια Αττικής, την Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και την Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας.
Στους δήμους που στηρίζουν το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις περιλαμβάνονται ο Δήμος Αθηναίων, ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λεβαδέων, ο Δήμος Δελφών, ο Δήμος Ορχομενού, ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων, ο Δήμος Ναυπάκτου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας.
Χορηγός επικοινωνίας είναι η Cosmote TV, η οποία δίνει το παρών σε όλες τις εκδηλώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.