Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
starsports.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
Το δ.σ. του συλλόγου της Δεσφίνας ανακοίνωσε ό,τι ο έμπειρος, αριστεροπόδαρος, ακραίος, αμυντικός θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην ομάδα!
Σε μια ακόμη ανανέωση συνεργασίας με παίχτη του ρόστερ της ομάδας της σεζόν 2025-2026 προχώρησαν σήμερα (25/6), αργά το απόγευμα, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Α.Σ. “Ησαΐας”, τα οποία σιγά – σιγά, με… σταθερά βήματα, με, προφανώς, μελετημένες κινήσεις, “χτίζουν” την ομάδα της σεζόν 2026-2027 που θα αγωνιστεί στο πρωτάθλημα της Α’ κατηγορίας της Ε.Π.Σ. Φωκίδας.
Αυτή την φορά ανακοίνωσαν ό,τι συνεχίζουν την συνεργασίας τους και στην σεζόν 2026-2027 με τον Αντώνη Αντάμη, τον έμπειρο αριστεροπόδαρο, ακραίο, αμυντικό, για τον οποίο αναφέρουν ό,τι: “Η παρουσία του προσφέρει σταθερότητα, αγωνιστική συνέπεια και πολύτιμες λύσεις στην ομάδα μας, ενώ παράλληλα αποτελεί παράδειγμα για τους νεότερους ποδοσφαιριστές” και ό,τι “Η συνέχιση της συνεργασίας μας αποτελεί ιδιαίτερη χαρά και είμαστε βέβαιοι ότι θα συμβάλει καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων της νέας αγωνιστικής περιόδου”.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
“Το Διοικητικό Συμβούλιο του Αθλητικού Συλλόγου Ησαΐα Δεσφίνας βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον έμπειρο αριστεροπόδαρο ποδοσφαιριστή, Αντώνη Αντάμη.
Ο Αντώνης αποτελεί έναν ποδοσφαιριστή με σημαντική εμπειρία και ποιότητα, στοιχεία που έχει αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια στους αγωνιστικούς χώρους.
Η παρουσία του προσφέρει σταθερότητα, αγωνιστική συνέπεια και πολύτιμες λύσεις στην ομάδα μας, ενώ παράλληλα αποτελεί παράδειγμα για τους νεότερους ποδοσφαιριστές.
Η συνέχιση της συνεργασίας μας αποτελεί ιδιαίτερη χαρά και είμαστε βέβαιοι ότι θα συμβάλει καθοριστικά στην επίτευξη των στόχων της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας !!

