Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
starsports.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
Ο αρχηγός, ο έμπειρος μέσος, Νότης Ρεσβάνης, είναι ο πρώτος ο οποίος ανακοινώθηκε από τους διοικούντες το σωματείο του Σχηματαρίου ό,τι συνεχίζει στην ομάδα!
Μετά από ένα αρκετά μεγάλο διάστημα στο οποίο δεν είχαν εκδώσει κάποια ανακοίνωση, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Α.Ε. “Αναγέννηση” Σχηματαρίου εξέδωσαν ανακοίνωσαν σήμερα (Σάββατο, 27/6), μέσω της οποίας αρχικά περνούν το μήνυμα οτι το “ταξίδι” στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής συνεχίζεται και σε δεύτερο χρόνο κάνουν γνωστή την πρώτη “ανανέωση συνεργασίας” με παίχτη του ρόστερ της σεζόν 2025-2026!
Η πρώτη ανακοίνωση ανανέωσης συνεργασίας, λοιπόν, δεν θα μπορούσε να αφορά άλλον παίχτη παρά τον αρχηγό της ομάδας, τον έμπειρο, μέσο, Νότη Ρεσβάνη, ο οποίος βοήθησε τα μέγιστα έτσι ώστε η ομάδα να παραμείνει στην τρίτη στην τάξη εθνική κατηγορία!
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
“Το ταξίδι της Αναγέννησης Σχηματαρίου στη Γ’ Εθνική συνεχίζεται και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που έχουμε στο πλευρό μας ανθρώπους που πιστεύουν στο όραμα και την προσπάθεια της ομάδας.
Ο Νότης Ρεσβάνης θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της Αναγέννησης και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Τον ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή του και ανυπομονούμε να ζήσουμε μαζί ακόμη περισσότερες όμορφες στιγμές και επιτυχίες.
Νότη, σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα της ομάδας μας!






