Θέλεις να βλέπεις τα νέα του
starsports.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
Η επιστροφή στη Γ’ Εθνική δεν έγινε με πυροτεχνήματα αλλά με πλάνο καθαρά βιβλία και σκληρή δουλειά. Για να τα πετύχουμε όμως πρέπει να προχωρήσουμε όλοι μαζί!
Ανακοίνωση εξέδωσε σήμερα (Κυριακή, 28 Ιουνίου) ο “Φωκικός” Α.Σ. η οποία αναρτήθηκε στους λογαριασμούς που διατηρεί το σωματείο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (“social media)!
Η ανακοίνωση – ανάρτηση φιλοξενεί δήλωση του “ισχυρού άντρα” του σωματείου του πρόεδρου του διοικητικού συμβουλίου, Γιάννη Κούγια, ο οποίος καλεί τον κόσμο της Αμφισσας (και όχι μόνο) να σταθούν δίπλα στην ομάδα (“Το μέλλον του Φωκικού είναι στα χέρια της πόλης της Άμφισσας”. “Σας καλώ όλους να σταθείτε δίπλα στην ομάδα”)!
Αναλυτικά η ανακοίνωση – δήλωση του προέδρου του δ.σ.:
Μετά από αρκετά χρόνια, ο Φωκικός βρίσκεται και επίσημα στη Γ’ Εθνική κατηγορία. Η ομάδα μας κατέθεσε τον πλήρη φάκελο που απαιτούνταν, ο οποίος εγκρίθηκε, και πλέον βρίσκεται εκεί όπου πραγματικά ανήκει.
Έπειτα από σχεδόν έναν χρόνο συστηματικής δουλειάς, με νέα αγωνιστική και διοικητική κατεύθυνση, ο Φωκικός έχει πλέον αφήσει οριστικά πίσω του τις οικονομικές δυσκολίες του παρελθόντος και αποτελεί ένα οικονομικά υγιές και τακτοποιημένο σωματείο, με στέρεες βάσεις για το μέλλον, για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια.
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου το Διοικητικό Συμβούλιο της ομάδας μας και όλο τον κόσμο που συντάχθηκε και στάθηκε αρωγός σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη προσπάθεια.
Το μέλλον του Φωκικού είναι στα χέρια της πόλης της Άμφισσας.
Αυτό ήταν, είναι και θα παραμείνει ο προσωπικός μας στόχος από την πρώτη ημέρα.
Το έχω πει και θα το ξαναπώ: οικονομικοί «σωτήρες» και «one man show» δεν υπάρχουν.
Μόνο συλλογικά και συμμετοχικά μπορούμε να κρατήσουμε το στολίδι της πόλης της Άμφισσας και του νομού Φωκίδας, εκεί που του αρμόζει και εκεί που μας αρμόζει.
Σας καλώ όλους να σταθείτε δίπλα στην ομάδα.
Προμηθευτείτε τις κάρτες διαρκείας και ενισχύστε αυτή τη δύσκολη προσπάθεια, συμβάλλοντας στην οικονομική αυτοτέλεια και βιωσιμότητα του Φωκικού.
Προσωπικά, όπως και ολόκληρο το Διοικητικό Συμβούλιο, τασσόμαστε εθελοντές αυτής της κοινής προσπάθειας.
Η επιστροφή του Φωκικού στη Γ’ Εθνική δεν έγινε με «πυροτεχνήματα», αλλά με πλάνο, καθαρά βιβλία και σκληρή δουλειά.
Αν η κοινωνία της Άμφισσας ανταποκριθεί σε αυτό το ειλικρινές κάλεσμα, η ομάδα έχει όλα τα εφόδια για να καθιερωθεί και να πρωταγωνιστήσει ξανά.
Σύντομα θα δείτε πολύ σημαντικά πράγματα, τόσο σε αγωνιστικό όσο και σε εξωαγωνιστικό επίπεδο.
Για να τα πετύχουμε, όμως, πρέπει να προχωρήσουμε όλοι μαζί.
Σας ευχαριστώ!
Γιάννης Κούγιας”

